Και να σε πίνω όλη νύχτα

Ήρθες χθες αργά και με ξύπνησες. Θα ‘ταν δε θα ‘ταν τρεις και γυρνούσες απ΄ τα μπαρ. Μύριζε η ανάσα σου αλκοόλ μα ήταν γλυκό το φιλί σου κι ας βρωμούσαν τα ρούχα σου τσιγάρο. Στάθηκες αμήχανα εκεί στην πόρτα και με κοίταγες να γδύνομαι, σαν να περίμενες να σε καλέσω μέσα. Μα ήσουν ήδη μέσα, μωρό μου, γέμιζε ο τόπος απ’ την παρουσία σου.

«Τι ήπιες;» ρώτησα.
«Και τι δεν ήπια!» απάντησες.

Κι άρχισες ν’ απαριθμείς ονόματα από ποτά κι έχασα το μέτρημα. Μια μπύρα ένιωσα στο πρώτο σου φιλί, μαύρη, κόκκινη ή ξανθιά, δε βάζω στοίχημα. Ένα αμαρέτο με λεμόνι και δυο ουίσκυ γεύτηκα μετά και πολλά σφηνάκια. Έτσι μυρίζω άραγε κι εγώ μετά από τα ξενύχτια; Στάλα δεν είχα πιει εχθές, μα ήπια μια θάλασσα μέσα από σένα. Και μου διηγήθηκες τη νύχτα σου, καθώς αφήναμε τ΄αποτυπώματά μας στα σεντόνια. Κι ήθελα κι άλλο να σε πιω, και ζήλευα που ήμουν στεγνή από αλκοόλ αυτό το βράδυ.

Πήγα και πήρα το μπουκάλι απ΄ την κουζίνα και σου ‘δινα να πιεις κι έπινα εγώ απ΄τα χείλη σου και μέθυσα χίλιες φορές θαρρείς. Ρούφηξα μια γουλιά κρασί, την κράτησα στο στόμα και σου ‘δωσα να καταπιείς. Κι έκανες το στήθος μου χωνί κι ήπιες κι εσύ από κει μέσα. Και με κέρναγες όλο το βράδυ χάδια, φιλιά και αλκοόλ, και τόση μέθη, Θεέ μου, πρώτη φορά την άντεξα. Να μου ξανάρθεις και να είσαι μεθυσμένο...

Αναρτήθηκε απόnosyparker στις 10:04 μ.μ.  

12 σχόλια:

H.Constantinos είπε... 25 Μαρτίου 2007 στις 1:34 π.μ.  

Ντίρλα!

Αντε, στην υγειά μας! (Teachers Highland Cream!)

H.Constantinos είπε... 25 Μαρτίου 2007 στις 2:22 π.μ.  

I can't write greeklish... It was only a comment for the famous Nosyparker!

nosyparker είπε... 25 Μαρτίου 2007 στις 7:40 π.μ.  

Αυτό το τελευταίο κάπως σαν το famous grouse μου ακούστηκε :-D

zero είπε... 25 Μαρτίου 2007 στις 2:41 μ.μ.  

Ενταξει...
θα'ρθω κι'ας ειμαι μεθυσμενο.

ζερο.

numb είπε... 25 Μαρτίου 2007 στις 9:17 μ.μ.  

DEN μπορώ na sxoliasw, μέθυσα :)
Hi νόζυ!!!

Erwtas Stomaxhs είπε... 26 Μαρτίου 2007 στις 8:57 π.μ.  

γράφεις καυλωτικά...

nahames nakanamoko είπε... 26 Μαρτίου 2007 στις 10:08 π.μ.  

το πιο καλο σεξ γίνεται οταν αντι για σαλιο εχει liquer...

nosyparker είπε... 26 Μαρτίου 2007 στις 12:46 μ.μ.  

Ρεεεε δεν πάτε καλά! Πιωμένοι τα γράψατε τα σχόλια; :-PPP

Queerdom είπε... 27 Μαρτίου 2007 στις 4:28 π.μ.  

Ωραία ήταν τα σχόλια.
Και η εικόνα, ωραία ήταν κι η εικόνα που έφτιαξες. :)
Και λείπει το αλκοόλ, λείπει κι εκείνη.

kafouroutsos είπε... 4 Μαΐου 2007 στις 1:05 π.μ.  

Kati akousa gia gamisia kai mpika

nosyparker είπε... 4 Μαΐου 2007 στις 10:24 μ.μ.  

kafou, δεν κάνουμε παρτούζες :-P

Ανώνυμος είπε... 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:41 μ.μ.  

Όλο μαλακίες...

Δημοσίευση σχολίου