Bar-man...

Που δουλεύω?
Στα άγνωστα και στα περίεργα…
Πώς τα βγάζω πέρα?
Με στοιχήματα που κερδίζεις μόνο με άδειες τσέπες…
Βλέπεις…
Κλέβω εμπειρίες και χαρίζω στιγμές…

Το να είσαι πίσω από το Bar δε διαφέρει και πολύ από το να είσαι πίσω από ένα γκισέ λεωφορείων…
Εισιτήρια είναι τα ποτά τι νομίζεις?
Άλλος ζητάει εισιτήριο για τη λήθη ,
Άλλος για χαλάρωση
Άλλος για να ανεβάσει τη libito του και πάει λέγοντας…

Και γω κάθομαι και τους τα προσφέρω
Σημείο αναφοράς με βάρδια…

Είναι φορές που κάθομαι και τους ακούω με ευχαρίστηση
Άλλες φορές αφήνω το σώμα στον αυτόματο
Να κουνάει ρυθμικά το κεφάλι με τον μετρονόμο στο 25
Και την κάνω δίπλα της νοητά …
Όταν μου την πέφτουν γκομενάκια γουστάρω και θυμώνω ταυτόχρονα…
Κοπελιά αν με έβλεπες στο δρόμο θα μου έριχνες χαμόγελο?

Αν μου αρέσει η δουλειά μου?
Εξαρτάται από την ιστορία …

Αναρτήθηκε απόatg στις 11:44 π.μ.  

4 σχόλια:

numb είπε... 24 Μαρτίου 2007 στις 1:33 μ.μ.  

Πολύ ωραίο. Η ανατομία της ψυχολογίας των barmen!!(γμτ σκεφτόμουν κι εγώ να ανεβάσω ένα ποστ με παραπλήσια θεματική, με πρόλαβες, γκρρ)

Ανώνυμος είπε... 24 Μαρτίου 2007 στις 9:46 μ.μ.  

;)

e!na to anebaseis to post...

oi thamwnes diaforetikoi , to proswpiko diaforetiko , oi psuxologies diaforetikes

perimenw na dw ti tha pei o dikos sou barman

Erwtas Stomaxhs είπε... 26 Μαρτίου 2007 στις 9:02 π.μ.  

πολύ cool ήταν αυτό ;-)

Ανώνυμος είπε... 26 Μαρτίου 2007 στις 4:37 μ.μ.  

e giauto pira ti douleia ;)

Δημοσίευση σχολίου